Úspešne a s radosťou s nami spolupracuje 3000 ľudí na celom svete.
Najdôležitejším faktorom pre náš úspech sú ľudia, ktorí u nás pracujú. Ich nápady, vedomosti a kreatívne pôsobenie z nás spravili to, čím dnes sme. Pracujeme na základe rovnej hierarchickej štruktúry, krátkymi komunikačnými cestami, tešíme sa zo zodpovednej činnosti a iniciatívy. Kladieme dôraz na tímovú prácu, aj keď sa členovia tímu nachádzajú na rôznych kontinentoch. A všetci ťaháme za jeden povraz, aby sme našim zákazníčkam na celom svete mohli ponúknuť najlepšiu módu. Spolu sa učíme zo skúseností, spolu oslavujeme náš úspech. Skrátka: bonprix - it's us!
V roku 2016 došlo k zmenám. Dr. Marcus Ackermann, ktorý stál na čele predstavenstva spoločnosti bonprix, sa od 1. januára 2017 stal šéfom Multichannel v Otto Group.
K aktuálnym obchodným riaditeľom Rien Jansen a Dr. Kai Heck sa pripojili dvaja noví obchodní riaditelia: Markus Fuchshofen, ktorý je od júla 2016 vo vedení podniku a Richard Gottwald, ktorý od októbra dopĺňa manažmentový tím.
"Kultúra bonprix je ojedinelá. V našom podniku kladieme dôraz na tímovú prácu. Ceníme si ale aj iniciatívu a kreatívne pôsobenie každého jednotlivca. Chyby sa môžu prihodiť, pretože sa z nich učíme a spolu sme hrdí na všetko, čo sme dosiahli. Som šťastný, že som aj v mojej novej pozícii naďalej úzko spojený s veľkolepou spoločnosťou, akou je bonprix."
Dr. Marcus Ackermann, šéf Multichannel v Otto Group
"Vynakladáme všetko naše úsilie na to, aby sme mohli našim zákazníčkam - či už sú doma, alebo niekde na cestách - vždy ponúknuť inšpirujúci módny svet a skvelé služby, aby u nás rady a komfortne nakupovali. Som nadšený z toho, ako naše tímy pomocou najnovších technológií naďalej stále zdokonaľujú naše obchody. Tak bude náš podnikateľský model vždy up to date - tak, ako aj naša móda."
Dr. Kai Heck, zodpovedný za financie, IT a služby
"História nášho úspechu sa začala s 10 pracovníkmi a 32-stranovým katalógom. Dnes sme úspešný, medzinárodný módny a e-commerce podnik. Sprevádzať bonprix na tejto ceste počas všetkých rokov ma fascinovalo. Teším sa veľmi na budovanie budúcnosti bonprix spolu s mojimi kolegami."
Markus Fuchshofen, zodpovedný za e-commerce manažment, distribúciu vo vnútrozemí, značku a reklamu
"Nič nemotivuje v podnikaní viac ako spoločne dosiahnutý a spoločne oslávený úspech. Prednosť bonprix spočíva ale aj v prístupe k nevyhnutným "prehrám". Práve dôsledné ponaučenie z chýb vedie ľudí v bonprix k tomu, že vždy s novou energiou a kreatívnymi nápadmi dokážu nájsť nové cesty k úspechu v budúcnosti."
Dr. Richard Gottwald, zodpovedný za distribúciu v zahraničí, e-commerce, manažment vzťahov so zákazníkmi a informačný manažment, ľudské zdroje a podnikovú komunikáciu
"Móda je jedna z najkrajších "druhoradých" vecí na svete. My v bonprix tvoríme módu, v ktorej sa každá žena každého veku a každej veľkosti môže cítiť príjemne. Mesačne ponúkame nové kolekcie, s ktorými potešíme zákazníčky v rôznych krajinách. Obzvlášť hrdí sme na to, že sa naša vysoká kvalita, udržateľnosť a tovar za prijateľnú cenu skvelo dopĺňajú."
Rien Jansen, zodpovedný za nákup, retail marketing