Potrebné sú: nadšenie pre módu, kompetencia v oblasti medzinárodného elektronického obchodu (e-commerce) a veľký počet motivovaných zamestnancov.
Vďaka tejto koncepcii bonprix získal zákazníčky a zákazníkov v 29 krajinách v Európe a v Severnej a Južnej Amerike. Viac ako 50% nášho celkového obratu pochádza zo zahraničia. Sme jeden z podnikov s najväčším obratom v spoločnosti Otto Group. Naše zameranie spočíva v internetovom obchode (e-commerce), ako aj nákupe cez mobil. Na počítači, mobile alebo na tablete sa každý týždeň prezentujú novinky nášho internetového obchodu. Aktuálnou módou, individuálnym poradenstvom a mnohými námetmi inšpirujeme našich zákazníkov k opätovným návštevám a objavovaniu noviniek vo svete bonprix. Naši zákazníci radi nakupujú cez internet. Okolo 70% nášho celosvetového obratu vo výške viac ako 1,4 miliardy Eur v obchodnom roku 2015/2016 bonprix vytvoril predajom cez internet. Ale aj naše katalógy a bonprix fashion predajne v Nemecku priťahujú mnohých zákazníkov.
Cestu bonprix do budúcna sme definovali v našej podnikateľskej vízii.
Kliknite na otázku, aby ste sa dozvedeli viac o našej histórii, našej medzinárodnej organizácii a digitalizácii v bonprix.