5% ZĽAVA A POŠTOVNÉ 0 €! Len do 24.05.2019! Kód akcie: 2051

Biznis joga v kancelárii

Ukážeme vám efektné cviky pre malý workout v kancelárii, ktoré môžete bez problémov zapojiť do bežného pracovného dňa.

#1 Biznis joga
❤ Garudasana (orlie-krídla)

S garudasana si uvoľníte vaše plecia a krčné svalstvo. Držanie tela sa zlepší a chrbtica sa natiahne. Ako na to:

Sadnite si do rovnej pozície na okraj stoličky. Spojte dlane tak, aby bol ľavý lakeť umiestnený v pravom ohýbači paže. Zostaňte vzpriamená a lakte jemne dvíhajte nahor. V tejto pozícii zostaňte na tri nádychy a potom cvik zopakujte na druhú stranu.

Žena_02
Žena_03
zakety dzinsy
obuv
bluzky sukne
lodicky
kabelky
mikiny dzinsy
obuv

#2 Biznis joga
❤ otvorenie ramenného kĺbu

Na začiatok sa postavte rovno. Nohy sú od seba na šírku bokov a parelelne ku sebe. Trup s rovným chrbtom je naklonený dopredu, pritom natiahnite chrbticu cez temenný bod do dĺžky.

Zdvihnite ruky do výšky pliec a zohnite ich v lakťoch do pravého uhla, lakťe zostanú vo výške pliec. Ruky v ramennom kĺbe rotačne hýbte čo najďalej dozadu. Cvik opakujte 25-krát.

Žena_04
Žena_05

#3 Biznis joga
❤ mačka-krava-cvik

Pri tomto cvičení stoja chodidlá paralelne a na šírku bokov, kolená sú ľahko zohnuté a ruky sú položené na stehnách.

Pri nádychu brucho klesá smerom k zemi. Plecia ťahajte dozadu a prsia dopredu (krava).

Pri výdychu vtiahnite pupok a chrbticu ohýbajte smerom k stropu. Chrbát je okrúhly, porovnateľný s chrbtom mačky. Obe pozície viackrát striedavo zopakujte..

Žena_06
Žena_07

#4 Biznis joga
❤ Cvik na plecia a krk

Obe ruky zdvihnite nad hlavu a prekrížte, plecia zdvihnite nahor, pozíciu držte 15-20 sekúnd a potom uvoľnite. Cvik je možné urobiť so sklonenou alebo zdvihnutou hlavou.

Tento cvik pomáha na uvoľnenie pliec, krku a chrbta. Tým môžete predchádzať stuhnutiu svalstva a bolestiam hlavy a aktívne pôsobiť proti obmedzeniam pohybu v oblasti pliec, krku a chrbta.

Žena_08
Žena_09