Vrátenie tovaru a reklamácie

Vrátenie tovaru

Vrátenie tovaru

 

  • Tovar môžete vrátiť do 100 dní od dátumu doručenia zásielky.
  • Vrátenie tovaru v tomto termíne je považované za odstúpenie od zmluvy – nie je potrebné uvádzať dôvod.
  • V prípade rozdelenia zásielky do niekoľkých balíkov sa maximálna doba vrátenia počíta od doručenia posledného balíka.

 

Ako mám tovar vrátiť?

1

Stačí, ak nám pošlete produkt s lístkom na vrátenie tovaru. Zásielku starostlivo zabaľte (môžete použiť balenie, v ktorom sme doručili vašu objednávku).

2

Doklad o vrátení nám môžete zaslať v akejkoľvek podobe. Ak ho pridáte do zásielky s vráteným tovarom, vašu požiadavku spracujeme rýchlejšie. Môžete ho zaslať aj e-mailom na posta@bonprix.sk

3

Zásielku pošlite na adresu: bonprix, PO Box 3, 011 23 ŽILINA 

4

Peniaze vám vrátime do 14 dní od dátumu prijatia vráteného tovaru ako aj vyhlásenia o odstúpení od zmluvy spoločnosťou bonprix.

 

Ďalšie informácie:

  • Vrátený tovar zákazník odosiela na vlastné náklady.
  • Vrátenie finančného obnosu za produkt sa uskutoční rovnakým spôsobom, ako bol uhradený. Ak ste zásielku zaplatili na dobierku, môžete si vybrať medzi vrátením platby prevodom alebo poukážkou
  • Tovar ponúkaný ako súprava treba odoslať kompletne.
  • Vrátený tovar nemôže byť poškodený alebo niesť známky použitia s výnimkou tých, ktoré súvisia s nutnosťou vyskúšať si tovar alebo ho inak skontrolovať.
  • Nie je možná výmena vráteného tovaru za iný
  • Náhradný doklad na stiahnutie tu

 

 

Reklamácie

Reklamácie

 

  • Maximálne sa snažíme o to, aby produkty, ktoré ponúkame, zodpovedali vašim očakávaniam. Ak je však výrobok, ktorý vám bol dodaný poškodený, má fyzické nedostatky alebo nie je v súlade s uzavretou zmluvou, máte právo na reklamáciu.
  • Produkty môžete reklamovať do 2 rokov od dátumu nákupu.

Ako podať reklamáciu?

1

Spolu s reklamovaným tovarom pošlite reklamačný formulár, v ktorom uvediete dôvod reklamácie a ktorý umožní identifikáciu zákazníka (môže obsahovať napr. číslo objednávky).

2

Reklamačný formulár môžete odoslať v ľubovoľnej podobe: e-mailom, telefonicky alebo ho môžete priložiť do balíka. Ak si zvolíte poslednú možnosť, urýchlite proces posudzovania reklamácie.

3

Reklamovaný produkt pošlite na adresu: bonprix, PO Box 3, 011 23 ŽILINA 

4

Ak bude vaša reklamácia uznaná, vrátime vám peniaze za nákup výrobku/výrobkov, náklady na doručenie (ak ste reklamovali všetky produkty z objednávky),ako aj náklady na odoslanie zásielky s reklamáciou.

 

Viac informácií o vrátení tovaru a reklamáciách nájdete v Pravidlách

Najčastejšie zadávané otázky

Stačí, ak nám pošlete produkt a lístok na vrátenie tovaru na adresu: bonprix, PO Box 3, 011 23 ŽILINA. Doklad o vrátení môžete priložiť do zásielky, čím urýchlite jeho spracovanie alebo ho pošlite e-mailom na adresu: posta@bonprix.sk

Tovar vraciate na vlastné náklady. Náklady na dopravu vraciame len v prípade uznanej reklamácie.

Áno, v jednej zásielke môžete vrátiť tovar z viacerých objednávok. Ak do zásielky vložíte informáciu o tom, aké produkty z akých objednávok vraciate, uľahčíte nám spracovanie vrátenia.

Výmena tovaru za iný produkt alebo veľkosť nie je možná. Ak vám zakúpené produkty nesedia alebo chcete iný produkt, tovar vráťte a zadajte novú objednávku.