Doručenie a spôsob platby

 

Náklady na doručenie

Doručenie kuriérom

  Platobná karta Pri prevzatí
Na adresu
2,99 € 3,99 €
Vyzdvihnutie v mieste
  Platobná karta Pri prevzatí
Na poštu
2,99 € 3,99 €
Balikobox
2,99 € 3,99 €

Doručenie objednávky je 3 - 4 pracovné dni

 

Ďalšie informácie

    • Štandardné doručenie objednávky, ak je k dispozícii, trvá 3 - 4 pracovné dni.

    • Ak časť produktov z objednávky nie je momentálne k dispozícii, najskôr vám pošleme dostupné produkty a zvyšok vtedy, keď budú doručené do skladu.
    • Náklady na túto zásielku hradí bonprix. V košíku sú produkty, ktoré nie sú ihneď k dispozícii, označené “doručenie do 3-4 týždňov"
    • Počas akciového alebo vianočného obdobia sa môže čas na realizáciu objednávky predĺžiť, o čom vás budeme informovať pri zadávaní objednávky alebo e-mailom či sms-kami  po zadaní objednávky
    • Odporúčame vám, aby ste pri zadávaní objednávky vytvorili účet.  Budete tak môcť jednoducho sledovať etapy prepravy

 

Spôsoby doručenia v bonprix

Doručenie domov

Slovenská pošta (na adresu)
  • O odoslaní vašej objednávky zo skladu a jej odovzdaní Slovenskej pošte vás budeme informovať e-mailom. V e-mailovej správe nájdete aj odkaz na sledovanie zásielky
  • Pošta vás bude informovať SMS správou (ak ste v objednávke uviedli svoje telefónne číslo) o termíne, kedy vám zásielku doručí kuriér Slovenskej pošty. Ak kuriér v stanovenej lehote príjemcu na uvedenej adrese nenájde, nechá mu oznámenie
  • Neprevzatá zásielka bude na pošte 14 dní. Po tomto čase sa neprevzatá zásielka vráti do skladu.

Odber na pošte

Balíkomat24/7 BalikoBOX
  • Keď zo skladu odošleme zásielku Slovenskej pošte, dostanete od nás e-mail s číslom zásielky.
  • Od tejto chvíle budete od Slovenskej pošty dostávať informácie o tom, kde sa vaša zásielka nachádza.
  • Po doručení zásielky do schránky BalíkoBOXu dostanete od Slovenskej pošty kód na vyzdvihnutie. Kód bude zaslaný na číslo telefónu uvedené v objednávke. Ak ste sa rozhodli pre platbu na dobierku, zaplatíte na termináli BalíkoBOXu Slovenskej pošty. Zásielka na vás v schránke počká 3 dni.
Slovenská pošta (na poštu)
  • O odoslaní zásielky zo skladu na Slovenskú poštu vás budeme informovať e-mailovou správou. V e-mailovej správe nájdete aj odkaz na sledovanie zásielky.
  • Slovenská pošta vás bude informovať o ďalšom postupe. Najskôr dostanete SMS správu o odoslaní zásielky. Keď vaša zásielka bude doručená na vami zvolenú poštu, dostanete SMS správu.

 

Ďalšie informácie

  • Po odoslaní zásielky z bonprix dostanete správu s odkazom na sledovanie zásielky v systému doručovacej spoločnosti.
  • Ak si objednáte zásielku na odberné miesto, môžete si vybrať BalíkoBOX alebo poštu vo svojom okolí. Pri objednávaní si vyberte bod na mape.

 

Druhy platieb v bonprix

Platobnou kartou
  • Platba za objednávku sa vykonáva debetom z karty vydanej k vášmu bankovému účtu. Platba sa uskutoční v čase zadávania objednávky.
  • Po zadaní možnosti “zaplatiť” sa zobrazí formulár, v ktorom musíte zadať údaje o platobnej karte. Prijímame karty VISA, MasterCard.
  • V prípade vrátenia tovaru vám daný obnos vrátime na kartu, z ktorej ste platili pri zadávaní objednávky. Bonprix nespracúva ani neuchováva údaje o platobnej karte.

 

Pri odbere
  • Ak si zvolíte túto možnosť, zaplatíte pri prevzatí balíka.
  • Pri platbe v hotovosti je dobrým zvykom pripraviť si vopred stanovenú sumu.

 

Najčastejšie zadávané otázky

Doklad o kúpe je súčasťou každej zásielky. Ak bola vaša objednávka rozdelená do niekoľkých zásielok, v každej z nich nájdete doklad o kúpe, zodpovedajúci produktom, ktoré obsahuje.

Platba na splátky nie je možná.

Stav svojej objednávky môžete kedykoľvek skontrolovať po prihlásení sa do svojho účtu. O odoslaní objednávky e-mailom informujeme všetkých zákazníkov, a to aj v prípade nákupu bez registrácie. Správa s informáciou o odoslaní zásielky obsahuje odkaz na sledovanie zásielky.

Áno. Pri zadávaní objednávky môžete uviesť inú adresu doručenia pomocou možnosti „pridať novú adresu”.

Ak ste dostali len časť objednávky, je pravdepodobné, že v čase odosielania zásielky neboli k dispozícii všetky objednané produkty. Informácie o príčine vzniku tejto situácie nájdete v histórii objednávok na svojom účte ako aj vo faktúre, ktorú nájdete v zásielke. Zašleme vám ich, akonáhle budú doručené do skladu a o zásielke vás budeme informovať e-mailom. V takom prípade zaplatíte len za prvú zásielku. Ak sa ukáže, že produkty sú vypredané, realizácia objednávky nebude pokračovať. V prípade predplatených objednávok budú finančné prostriedky za vypredané produkty vyplatené takým istým spôsobom, akým boli uhradené.

Do zahraničia zásielky neposielame, ale prevádzkujeme internetový obchod v mnohých krajinách. Pozrite si, či pôsobíme aj tam, kam chcete zásielku poslať.