Vrátenie tovaru a reklamácie
- Tovar môžete vrátiť do 100 dní od dátumu doručenia zásielky.
- Vrátenie tovaru v tomto termíne je považované za odstúpenie od zmluvy – nie je potrebné uvádzať dôvod.
- V prípade rozdelenia zásielky do niekoľkých balíkov sa maximálna doba vrátenia počíta od doručenia posledného balíka.
Ako mám tovar vrátiť?
Stačí, ak nám pošlete produkt s lístkom na vrátenie tovaru. Zásielku starostlivo zabaľte (môžete použiť balenie, v ktorom sme doručili vašu objednávku).
Doklad o vrátení nám môžete zaslať v akejkoľvek podobe. Ak ho pridáte do zásielky s vráteným tovarom, vašu požiadavku spracujeme rýchlejšie. Môžete ho zaslať aj e-mailom na posta@bonprix.sk
Zásielku pošlite na adresu: bonprix, PO Box 3, 011 23 ŽILINA
Peniaze vám vrátime do 14 dní od dátumu prijatia vráteného tovaru ako aj vyhlásenia o odstúpení od zmluvy spoločnosťou bonprix.
Ďalšie informácie:
- Vrátený tovar zákazník odosiela na vlastné náklady.
- Vrátenie finančného obnosu za produkt sa uskutoční rovnakým spôsobom, ako bol uhradený. Ak ste zásielku zaplatili na dobierku, môžete si vybrať medzi vrátením platby prevodom alebo poukážkou
- Tovar ponúkaný ako súprava treba odoslať kompletne.
- Vrátený tovar nemôže byť poškodený alebo niesť známky použitia s výnimkou tých, ktoré súvisia s nutnosťou vyskúšať si tovar alebo ho inak skontrolovať.
- Nie je možná výmena vráteného tovaru za iný
- Náhradný doklad na stiahnutie tu
- Maximálne sa snažíme o to, aby produkty, ktoré ponúkame, zodpovedali vašim očakávaniam. Ak je však výrobok, ktorý vám bol dodaný poškodený, má fyzické nedostatky alebo nie je v súlade s uzavretou zmluvou, máte právo na reklamáciu.
- Produkty môžete reklamovať do 2 rokov od dátumu nákupu.
Ako podať reklamáciu?
Spolu s reklamovaným tovarom pošlite reklamačný formulár, v ktorom uvediete dôvod reklamácie a ktorý umožní identifikáciu zákazníka (môže obsahovať napr. číslo objednávky).
Reklamačný formulár môžete odoslať v ľubovoľnej podobe: e-mailom, telefonicky alebo ho môžete priložiť do balíka. Ak si zvolíte poslednú možnosť, urýchlite proces posudzovania reklamácie.
Reklamovaný produkt pošlite na adresu: bonprix, PO Box 3, 011 23 ŽILINA
Ak bude vaša reklamácia uznaná, vrátime vám peniaze za nákup výrobku/výrobkov, náklady na doručenie (ak ste reklamovali všetky produkty z objednávky),ako aj náklady na odoslanie zásielky s reklamáciou.
Viac informácií o vrátení tovaru a reklamáciách nájdete v Pravidlách
Najčastejšie zadávané otázky
Stačí, ak nám pošlete produkt a lístok na vrátenie tovaru na adresu: bonprix, PO Box 3, 011 23 ŽILINA. Doklad o vrátení môžete priložiť do zásielky, čím urýchlite jeho spracovanie alebo ho pošlite e-mailom na adresu: posta@bonprix.sk
Tovar vraciate na vlastné náklady. Náklady na dopravu vraciame len v prípade uznanej reklamácie.
Áno, v jednej zásielke môžete vrátiť tovar z viacerých objednávok. Ak do zásielky vložíte informáciu o tom, aké produkty z akých objednávok vraciate, uľahčíte nám spracovanie vrátenia.
Výmena tovaru za iný produkt alebo veľkosť nie je možná. Ak vám zakúpené produkty nesedia alebo chcete iný produkt, tovar vráťte a zadajte novú objednávku.